Geen resultaten gevonden

Kennisbank

Vind in onze kennisbank het antwoord op een vraag of de oplossing voor jouw probleem!

Vind een antwoord in onze categorieën

Administratie
9 artikelen
Domeinnamen
37 artikelen
E-mail
17 artikelen
DNS
13 artikelen
Voordeelpakketten
4 artikelen
Hosting
30 artikelen
Beveiliging
15 artikelen

Veelgestelde vragen

Is support van LJPc gratis?

Support is gratis indien er iets aan onze kant mis gaat. Voor klanten die een SLA hebben afgesloten zijn andere voorwaarden van toepassing. Voor support aan websites of aanpassingen in software rekenen wij ons uurtarief van € 75,00 ex. BTW per uur. Voordat wij je ticket in behandeling nemen, melden wij de werkzaamheden en kosten die uw support aanvraag bedragen.

Wat kost support?

De kosten voor support zijn € 75,00 ex. BTW per uur. Support is gratis als het probleem bij ons ligt.

Hoe snel reageren jullie op mijn supportaanvraag?

We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, daar staan we bekend om. Vaak heb je al binnen een uur (tijdens openingstijden) een reactie. Mocht dat niet het geval zijn, dan ontvang je sowieso binnen 24 uur een reactie.

Kan ik ook support krijgen voor oplossingen die niet door jullie gemaakt zijn?

Ja, dat kan. Hier maken we altijd een offerte voor. Omdat services op servers die niet door ons worden beheerd anders kunnen werken, vallen deze kosten vaak wel hoger uit.

Waar wordt mijn website gehost?

Alle websites worden gehost op dedicated servers die in eigen beheer zijn. Deze servers staan altijd in een AMS-IX datacenter. Bij problemen kunnen wij het altijd tot op de bodem uitzoeken.
Start een
WhatsApp gesprek.

Makkelijk en snel.

Support ticket
aanmaken.

Binnen 24 uur een reactie.

085 - 130 6429

Of mail naar: support@ljpc.nl


Openingstijden:
Ma09:00 - 17:00
Di09:00 - 17:00
Wo09:00 - 17:00
Do09:00 - 17:00
Vr09:00 - 17:00
Za/Zo Gesloten (alleen spoed)