In dit artikel leggen we uit hoe je je e-mail van LJPc hosting kunt instellen in Mozilla Thunderbird. We zullen je door het proces leiden met een stap-voor-stap handleiding, zodat je snel en gemakkelijk je e-mail kunt ontvangen en verzenden in Thunderbird.
Stap 1: Thunderbird openen en account toevoegen
- Download en installeer Mozilla Thunderbird op je computer, als je dit nog niet hebt gedaan.
- Open Thunderbird en klik op "Account toevoegen" onder het menu "Bestand" of klik op "E-mailaccount toevoegen" in het tabblad "Lokale mappen".
Stap 2: E-mailgegevens invoeren
- In het nieuwe venster, voer je naam, e-mailadres en wachtwoord in bij de betreffende velden.
- Vink het vakje aan naast "Wachtwoord onthouden" als je wilt dat Thunderbird je wachtwoord opslaat.
- Klik op "Doorgaan".
Stap 3: Accounttype en serverinstellingen invoeren
- Thunderbird zal nu automatisch de serverinstellingen voor je e-mailaccount detecteren. Controleer of de instellingen correct zijn:Accounttype: IMAPInkomende server: ljpc.email (poort 993, SSL)Uitgaande server: ljpc.email (poort 465, SSL)
- Accounttype: IMAP
- Inkomende server: ljpc.email (poort 993, SSL)
- Uitgaande server: ljpc.email (poort 465, SSL)
- Als de instellingen correct zijn, klik op "Gereed".
Stap 4: Verificatie en afronden
- Thunderbird zal nu je e-mailaccount verifiëren en je e-mails synchroniseren.
- Als alles succesvol is, kun je nu e-mails ontvangen en verzenden via je LJPc hosting e-mailaccount in Thunderbird.
Je hebt nu je LJPc hosting e-mailaccount succesvol ingesteld in Mozilla Thunderbird! Je kunt nu e-mails ontvangen en verzenden via dit account.
Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij het instellen van je e-mail in Thunderbird, neem dan gerust contact met ons op via de gebruikelijke kanalen. We staan altijd klaar om je te helpen!